ساخت با گرفتگی عضلات پا در بیماران مبتلا به ESRD تحت دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

گرفتگی عضلات ساق پا در بیماران مبتلا به ESRD که تحت دیالیز می تواند عواقب graves.Calambres پا داشته می تواند دردناک باشد و می تواند بر کیفیت vida.Si است چنین تجربه ای، پس چگونه به انجام این کار با گرفتگی پاها؟

چه چیزی باعث گرفتگی عضلات پا در بیماران دیالیزی؟

گرفتگی عضله در بیماران دریافت کننده گرفتگی عضلانی diálisis.Los ممکن است شامل پاها، اغلب در پا شایع است، اما همچنین می تواند از بازوها و دستها باشد.

بسیاری از عوامل به گرفتگی عضلات پا و سایر گرفتگی عضلانی در دیالیز کمک در بیماران مبتلا به ESRD و شامل انقباض حجم، افت فشار خون، هیپوناترمی، کمبود اکسیژن در بافت، تغییر در اسمولالیته پلاسما، هایپومنیزمی، کمبود کارنیتین و لپتین سرم بالا.

چگونه می توانم با گرفتگی عضلات پا در بیماران مبتلا به ESRD تحت دیالیز؟

داروها معمولا استفاده می شود برای کمک به مقابله با گرفتگی عضلات پا و گرفتگی عضلانی دیگر clínica.Pero اینجا نمی خواهد در مورد این صحبت کنید.

در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، روش های درمانی مختلف طب چینی برای درمان بیماری های renales.En اولین دهان و دندان طب چینی، Maikang ترکیب، آبگرم پا و درمان فشرده داغ برای کمک به ترویج گردش خون و گسترش استفاده شده است استفاده می شود رگ های خونی، در نتیجه تسکین گرفتگی عضلات پا و کل بدن گرم.

خوب، مواد فعال از گیاهان چینی بازی مهم تر برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد به عنوان مثال renal.Por مقاله می تواند ویتامین ها و اسید های آلی است که ترویج کلیه به تعمیر، بیش از 10 نوع از عناصر کم مصرف مورد استفاده در تولید را فراهم پروتئین ها و بهبود ایمنی، ترویج سنتز و تعمیر DNA آسیب دیده کلیه ها.

بنابراین درمان های طب چینی درمان هر یک از علائم توسط راه کلیه ها به طور معمول انجام vez.Mientras سطوح دیگر را می توان افزایش GFR، عملکرد کلیه را می توان بهبود یافته است، زمان دیالیز به تدریج کاهش می یابد، ما نیز داستان های موفقیت بیماران در نهایت قطع مصرف درمان دیالیز، و ما امیدواریم که شما می توانید یکی از آنها.





:: برچسب‌ها: گرفتگی عضلات پا دیالیز ESRD ,
:: بازدید از این مطلب : 729
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: